Przejdź do głównej zawartości

Zdrowe i pyszne ciasto owsiano pszenne lekko kakaowe z orzechami i rodzynkami. Bez miksera


Składniki na ciasto
szklanka i jedna czwarta szklanki mąki owsianej lub zmielone platki owsiane na proszek
szklanka mąki pszennej
2 jajka
pół kostki masła
mały jogurt naturalny około 150 g
łyżka kakao
7 sporych łyżek miodu
cukier waniliowy najlepiej z prawdziwą wanilią 8g paczka
garść rodzynek
garść dowolych orzechów ja użyłam włoskie , laskowe i pekan pokrojone na mniejsze kawalki
proszek do pieczenia 2 łyżeczki
składniki na polewe
3 łyżki oleju kokosowego
3 czubate łyżki kakao
3 łyżki syropu klonowego

Masło roztapiam w rondelku na małym ogniu .Ostudzam, dodaje cukier waniliowy, miód , jajka i jogurt naturalny. Mieszam dokładnie trzepaczką. Dodaje suche składniki dwie mąki , kakao i proszek do pieczenia.Dobrze mieszam trzepaczką aż nie będzie grudek . Wsypuje rodzynki i orzechy mieszam do połączenia składników . Wlewam do mniejszej formy wysmarowanej masłem,  kwadratowej 23 na 23 cm. Lub innej nie za dużej . Zależy co macie w domu.Pieke w 170 stopniach przez 40 min .Sprawdzam patyczkiem. Robimy polewę . W rondelku rozpuszczamy olej kokosowy , dodajemy kakao i na koniec syrop klonowy wszystko dokładnie mieszam i chwile jeszcze gotuje. Odstawiam z ognia i lekko ostudzam.Polewa powinna byc lekko gęsta
Po upieczeniu na ciasto rozsmarowywuje polewe a na wierzch posypuje wiórkami z mlecznej czekolady lub gorzkiej .
Smacznego!






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

MINT PINK WHITE

               Sweater Mint-Max & Jenny ,Pants-Primark , Shoes-Bershka, Band dryer-Primark

t-shirt z Marilyn .

Ta ladna pogoda kompletnie nie sprzyja mojej nauce ;D Mam  ochote ciagle wychodzic najlepiej caly dzien siedziec na dworze ;) Dobra nie bede nudzic ;D Dzisiaj mam dla was do pokazania moja nowa stylizacje .                                                                              T-shirt - Sinsay                                                                               Spodnie-Sinsay                                                                               Buty-CCC

Test i recenzja farby Garnier Color Sensation 111 superjasny srebrny blond

Witajcie mam dla was dzisiaj test i recenzje farby Garnier Color Sensation 111 superjasny blond. Co myslicie o tym efekcie? Zapraszam . Tutaj znajduje sie receznja i test farby Zapraszam!!!  https://www.youtube.com/watch?v=V0IEp4UbRXs